top of page

Kapcsolat 2

Vendy

Vendy szemében már csillogás fedezhető fel. Érdekli amiket ír neki Feckó. És végig a chatablakot nézi. Arca boldogságot tükröz. Beszélgetés közben sűrűn elmosolyodik. Bejön neki Feckó stílusa.

  • Sziaa! „ jé a srác ! „

  • Szijó!

  • Mi zus veled ? „huu hetekig tudnék most neked mesélni a zitával való beszélgetéseinkről hihi”

  • hmm semmi érdekes nincs voltunk shoppingolni barátnőmmel.

  • hááh az jó. xD én nem bírnám. „ Egy fiú se bírja a vásárlást de aki igazán szereti párját az elmegy vele”

  • Velem se ? :P :$:D

  • veled bevállalnám természetesen. :P „ de cukii , nem hazudna nekem.”

  • :$ jaj kis beáldozó. Amúgy veled mi zu ? J

  • Én itthon ültem és vártalak. „ rám gondolt, engem várt, alig ismer engem és már ott vagyok a fejében”

  • :$

  • Na ne pirulj mert ez így van. :D „ ha tudná mennyit beszéltünk róla a mai nap”

  • De olyan jó bele gondolni… Én vásárolgatok és te rám gondolsz. J

  • Bizony ráadásul szinte folyamatosan rád. „ hmm nagyoon tudd bánni a szavakkal ez a fiú. jó érzés vele beszélgetni. Nem vagyok magamnál. Megőrültem lehet…”

  • Elárulok egy pici titkot neked !!

  • na mi az ? :P :P :P „remélem neked is ugyan olyan jól esik mint nekem.”

  • Én is gondoltam rád. . . :$ $ $ $

  • háhá de aranyos vagy. De hát alig ismersz. „ és ugyan azt érzi , ugyan azt gondolja mint én . komolyan egymásra hangolódtunk milyen fantasztikus érzés”

  • De ismerlek.!

  • De hogy ismernél hisz csak msnen beszélgetgettünk… „ msn és a lelkünk teljesen egymásra kapcsolódott szóval ismerjük egymást mértékkel”

  • jójó de én meg tudom állapítani. És ismerlek eléggé hogy tudjam jó fej vagy. :P

  • o jajj ez jól esik. „ jól esik neki, Jól esik nekem is , Ez ááá el ment az eszem…”

  • J

  • amúgy mi jót csináltál egész nap ?

  • Hát vártalak téged.. xD de amúgy kutyusomat sétáltattam. Meg ettem plusz zenét hallgattam :D „ van kutyája akkor valószinüleg türelmes is és megértő is és wiiiiiiiiiii”

  • jaaj de jóó biztos furi kutyusod van.

  • IGEN ! furi bizony ! Szeretem nagyon J „ Zabálni való ez a fiú”

  • hehe :D remélem majd láthatom egyszer :P :P

  • :O :D XD Természetesen :D „ nem félti a kutyáját tőlem, sőt lehet találkozni is akar velem. juuuj „

  • mondjuk ez az egyszer nem olyan jó szó… L

  • jaja elég rossz mindig az van belőle hogy soha.. :S „ de jóóó. Zgyan az a véleménye az egyszer szóról mint nekem.”

  • jajaja

  • Na akkor ha mindketten így gondoljuk ne hagyjuk hogy soha legyen… :P ! ! ! „ igy van , igy van,igy van TALÁLKOZZUNK ! „

  • És ezt hogy gondolod ? :D :P

  • Például legyen holnap ? XDXDXD „jóóóóóóóóóóóó látni karlak nem is sejted mennyire érdekelsz mostmár.”

  • Uhhh :O

  • mi az megijedtél ugye hogy nem is ismersz annyira ? „ De de de !! Csak kérdezd még egyszer Csak kérdezd meg megint”

  • DEDE ismerlek eléggé :P

  • Akkor mi ez az uhh ? :D Vagy indián lettél ? XD „ (nevetés) háhháháh nagyoon bolooon a srááác.”

  • háháhá ..xD bolond…

  • Jó nem kell holnapnak lennie akkor legyen egyszer… xD „ nem ne legyen egyszer Én mos már akarok veled beszélgetni s ráadásul törlmetlen vagyok”

  • Neeeee ne legyen egyszer.

  • XD „mostmár bele loholta magam! Szóval találkoznunk kell”

  • Holnap után ? :P

  • Nekem az is jó ha rólad van szó mind1 mert mindenek előtt VENDY :P !! A jelszó. „ biztos elvörösödtem nee úgy érzem mentem oda futok hozzá és a nyakába borulok. tud valamit ez a fiúúú”

  • :$ Jaaj de … <3

  • :D :D na akkor holnap után találkozzunk :P „ Nagyon Nagyon várom már bár sejtenéd mennyire”

  • őő hát jóóóóh zt megbeszéltük igy hirtelen de én benne vagyok.

  • .. :P jójó :D ezt még majd addig remélem le dumáljuk… :P „ Lazaság csak ugy sugárzik rólad Lovagom, meg dumáljuk bizony.”

  • :D

  • De ha viszem a kutyusom akkor szinte semmit nem tudunk beszélgetni azzal futni kell akkora mozgás igénye van.. xD :D XD „ jaaj a kutya. el is feledkeztem a kutyáróól…”

  • héé :D de én ám a gazdival is akarok beszélni…

  • hmm… hát akkor majd csak oda sétálunk hozzánk és kerítésen kívül megnézzük !! Oksi ? :P „ helyes szép gyönyörű. Alig várom.”

  • Nekem jóó :D :$

Na kis Gazdika viszont most megyek.

  • J rendben. majd akkor lefixáljuk holnap J „ le bizony várni foglak msnen”

  • oksika !! PsszillakJ (K)

  • :$ Puszii J Jó éjszakát. „ álmodj rólam hihi”

  • Jó éjt! J

  • .. ÉS tégy meg valamit :P !!! :D „ hűűű ha mit akar mondani mit kér tőlem ? mi az máár ? „

  • na mondd ? :D

  • őő :$ mi elött elalszol gondolj rám.. :D :P xD :$ „ óóóóóóóóhh ugyan arra gondol amire én. Ez az érzés . Fantasztikuuuus . Semmire sem cserélném el. Köszönöm neked Feckóm”

  • hihi rendben kis gazdi…. :D na puszi szijóó

  • Sziaaa :D Szép álmokat! „Szép álmokat! Reményem.”

  • Neked is J Sziaaa

És ki jelentkezik Vendy feckó még nézegeti a beszélgető ablakot. Boldog Nagyon boldog.Majd elindul a zene elsötétül a kép. mikor világosodik kifele a kép akkor egy padot mutatunk ami messze van. Azon ülnek és beszélgetnek. Felgyorsul az idő… És be esteledik. (alatta még az idő pörög 1-2 percig… oda illő jól kiválasztott zene megy)

Kiemelt cikkeink
Előző cikkeink
Bejegyzések hamarosan
Kövess minket!
Kövessen minket
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page